mittkungaliv

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Jackie - 24 mars 2012 10:17

I går var en ganska bra dag. Jag var i skolan 2 timmar sedan åkte jag hem. Klockan 15:00 åkte jag till min kompis Alexandra och därifrån åkte vi till ett Centrum. Vi shoppade inge mer än lite mellis. För mig blev det en mellan pomesfritt från mc donalds+en liten cola. När vi hade tröttnat åkte vi hem. Hennes buss kom direkt men jag fick stå och vänta i 20 minuter. Sedan åt vi lite skräpmat till middag.....jag åt 1 mumsmums och 1 pomesfritt och drack cola zero. Mmm va gott. På tv va det final av the voice sverige men jag kollade bara en stund. Sedan såg jag på film....vet inte vad den heter. Aja en mysig fredag!


I dag ska vi ha föelsedags fest för min pappa fyller år. Av mig får han några små presenter skriver va det är sen så han inte går in och läser här.


Förut lovade jag er bilder men ni fick dem aldrig......min data kundeinte öppna pizap då. Men här har ni bilderna:

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

Presentation


Hej! Jag är en snäll tjej på 12 år! Jag älskar mode, fotboll och självklart mina underbara vänner!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om tidningen Julia? Jag gillar den men vad tycker ni?
 ass bra
 super dålig
 okej
 bra
 dålig
 bäst
 vet nt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards