mittkungaliv

Alla inlägg under februari 2012

Av Jackie - 23 februari 2012 12:00

Ja nu har dem fått en liten flicka. Jag gillar att det blev en tjej!

Och vad ska barnet heta? Det kommer typ bli något av dem här namnern: Alice, Christina, Märta, Elisabet, Margareta.

Aja här får ni en bild på det lyckliga paret:

Av Jackie - 23 februari 2012 11:21

Ja jag blev frisk tills igår men nu är jag sjuk igen.

Och imorgon kommer jag få gå till doktorn igen.

Vad ska jag göra?? Har ingen aning..................

Här får ni en bild på mig:
 



Av Jackie - 20 februari 2012 17:04

ja nu är det projekrunway på tv:n och det kollar jag såklart på!

Toppmodell tog nämligen precis slut.

Vill ni kolla? Swappa till tv3!

 

Av Jackie - 20 februari 2012 16:56

AA igår köpte hon 2 super snygga tröjor till mig. Sedan gick jag upp i mitt rum och såg att hon hade köpt 20 tulpaner+en godisskål full med godis!!

Hon är värkligen BÄST!!  

Av Jackie - 20 februari 2012 16:49

Jag mådde bra imorse när jag vaknade och hade 37,8 men nu ar jag 38,2 IGEN!! Man blir tokig......men aja jag mår lite bättre iallafall! I morgon får jag jobba med skolarbete vilket jag bara gjort några dagar (idag blandannat).

Spelar gosupermodel just nu....om jag får 20 kommentarer den här veckan så lottar jag ut gåva på gosupermodel.

Modellnamn: Maj7



Ses på gosupermodel <33

Av Jackie - 17 februari 2012 18:31

Ja nu är det fredag vilket inte är posetivt. Jag skulle ju åka skidor i dag men nej jag har fortfarande feber. TRÅKIGT!!!! Kommer missa en dommarkurs och min BFF´s fest imorgon. Super ledsen :(.

Så jag har varit hemma och kollat på tv idag. Om en stund så ska jag kolla på the voice Sverige och heja på Mary 'N diaye. Ska också kolla på Wild kids och fredag kväll med Malin.

Varför inte lyssna på Mary 'N diaye:

Av Jackie - 16 februari 2012 18:25

Ja, världens! Jag har haft hög feber sedan i Sönags så idag var jag och mamma hos doktorn.

Och jag är världens räddaste tjej.....super rädd för blod:((

Och innan doktor besöket så började jag blöda näsblog. Sedan gick vi till doktorn och jag fick reda på något som nästan fick mig att svimma. BLODPROV! Jag är super rädd för sprutor och lålar eftersom jag blir år, hel vit i ansiktet mm.

Det konstiga var att tå av mina kompisar också var där, Alice och Rebecka hoppas ni mår bättre<33

Och jag skulle åka skidor med min skola imorgon.....men jag har fortfarande hög feber så jag får vara hemma och ha tråkigt. //Ledsen Jackie som gärna vill ha kommentarer!


*Host, host*

Av Jackie - 13 februari 2012 19:55

Ja då ska jag vara hemma själv och ha tråkigt på alla hjärtans dag. Hade trott att det skulle bli en bra dag. Men så blir det inte. Men min mamma var ju bäst...hon ficksat melon, godis, läsk, halstabletter mm. Tur att man har en sånn fantastisk mamma. Kram Jackie <3

Presentation


Hej! Jag är en snäll tjej på 12 år! Jag älskar mode, fotboll och självklart mina underbara vänner!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om tidningen Julia? Jag gillar den men vad tycker ni?
 ass bra
 super dålig
 okej
 bra
 dålig
 bäst
 vet nt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards