mittkungaliv

Alla inlägg under april 2012

Av Jackie - 27 april 2012 11:31

aa lite sjuk idag :(.

Men aja får jobba hemma......lite iallafall!!

sry för att jag inte bloggat på en stund. har fullt upp med kurs ämnen (NO, So och sånnt).

Kommentera vett jag!!

Av Jackie - 21 april 2012 07:58

Det togs tyvärr bara 2 bilder på mig igår. Och det var med hela min klass i klassrummet. Lägger inte ut den bilden eftersom ni då vet vem jag är, vart jag går i skolan mm. Men ska ta en bild på mig i dag som sedan kommer ut på bloggen.  


I dag vet ni ju redan att jag ska gå på bio så jag har väll inte så mycket att tala om för er. Bloggar mer om en stund!

Av Jackie - 20 april 2012 20:07

Tjena! I dag har jag badat med min kompis Linda.....det var jätte kul men roligare kommer det bli denna helg. I morgon ska jag nämligen äta tacos och gå på bio. Och på söndag ska jag åka till ett jätte roligt vattenland. Ser fram emot ihelgen! Vad ska ni hitta på? KOMMENTERA!!


Har tyvrr inte laddat upp någon bild på mig idag än....men det kanske kommer en bild lite senare ikväll!

Här kommer en gammal bild:

 

Av Jackie - 18 april 2012 17:22

Ja idag ska vi på födelsedags fest hos min morfar!

I dag var det prov igen :( Asså hatar att jag blev sjuk!!!

Aja här får ni bild på mig från idag:

 

Av Jackie - 17 april 2012 16:38

Ja imorgon har jag ett till prov. Åhh prov varjae dag typ. Varför blev jag så sjuk??

Ljus prov..........tips??

Och ja jag håller på med en skoluppgift som handlar om mobbning! Har du blivit mobbad så måste jag få intervjua dig!! Mejla på min bloggadress: kungaliv.gmail.com

Ja och ikväll ska jag på fotbolls matcher......brorsornas matcher. Och juste igår började jag med fotbollen igen. Det var superkul! Jag har tyvärr inga nya bilder men ni får en gammal bild på mig:

 

Av Jackie - 13 april 2012 13:32

Ja äntligen är det lov men veckan har ändå varit proppfull!

I söndags så bakade jag och min BFF Néa till min lillebrors fest.

I måndags så hade vi fest......va med Néa då också :).

I tisdags vet jag inte vad jag gjorde......

I onsdags har jag ingen aning om vad jag gjorde.

I går var jag med Mosin och Néa. Aaa och idag skulle jag åka till centrum med min kompis Mosin men det blev aldrig av. Hon skulle nämligen åka bort i helgen. Så jag träffade Néa! 

Spelat lite gSm har jag också gjort idag! Snart kanske vi får GRATIS VIP!!


Av Jackie - 7 april 2012 16:41

Jag är ledsen för att jag inte skrivit på en stund.......har haft fullt upp! MASSA PROV :(.

Ja och lite shoppingturer.....handlade: Shorts, slim kjol mm.

Oj glömmde att säga glad påsk.....vill bara berätta om mig själv....haha.

Dagen idag:

Jag och mamma tog en lång biltur till min mormors hus. Hon är utomlands just nu :( så vi tog in post och så.

Sedan gick vi in i lite affärer. Lite shopping men inget super kul. Grekisk sallad var min lunch idag<33333

Av Jackie - 2 april 2012 14:17

Ja idag har jag varit i skolan 3 och 1/2 h. Hade Svenska lektion som var super rolig! Vi delade upp oss i 6 grupper och skrev en berättelse. Grupp 1 skrev en början. Och sedan fortsatte grupp efter grupp skriva. Min och mina kompisars berättelse var super grym. Den handlade om en godis råtta som hette Isglass. Nu tänker ni nog LOL. När vi sedan läste upp berättelserna var det jätte kul. En grupp skrev om en nyckelpiga, en annan om rumpor. Crazy I now!

Presentation


Hej! Jag är en snäll tjej på 12 år! Jag älskar mode, fotboll och självklart mina underbara vänner!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om tidningen Julia? Jag gillar den men vad tycker ni?
 ass bra
 super dålig
 okej
 bra
 dålig
 bäst
 vet nt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards