mittkungaliv

Alla inlägg under maj 2012

Av Jackie - 25 maj 2012 20:17

Kom precis på att min header är SÅ FUL och jag ser så mycket äldre och mognareut nu.

I morgon kommer jag troligtvis lägga ut ca 10-20 bilder på MIG. Sig inte att jag är ego och muppad för att jag tar bilder på mig själv. Alla tjejer gör det........ 


Ha det bäst kram Jackie <3333 

Av Jackie - 25 maj 2012 07:12

Japp ska snart åka utomlands så kommer inte blogga nu på en stund. När jag kommer hem ska ni få reda på mer om mig. Ni vet ju hur jag ser ut och så men nu kommer mer fakta.Kommer också ladda upp massa bilder på mig och på roliga grejer jag hittade där. Hoppas ni inte längtar ihjäl er//Jackie <3

Av Jackie - 18 maj 2012 09:43

Sötnos blev min kompis Moa:
 

Dagens roligaste blev min kompis Matilda:

 

Dagens coolaste blev Anton bild 1,Elvira bild 2 och Paulina bild 3:

 

   

Dagens fotbolls proffs är min kompis Alexandra:

 

Och den sista blev min kusin Stella som fick rollen dagens kusin:

 

Av Jackie - 13 maj 2012 17:10

Dagens sötnos blev min kompis Tilde:

 

Dagens bästa store bror blev min storebror Kevin:

 

Vera blev dagens gulligaste:

 

Ebba blev dagens Gullunge

 

Isak blev dagens sportare:

    

Dagens kompis blev Katie:

 

Av Jackie - 13 maj 2012 08:20

Ja jag och min kompis Wilma shoppade i Stockholm stad i Fredags. Köpte en ny look (inga byxor). Så snygg enligt mig. Har på mig den i morgon så då fotar jag mig med looken. Har inte lagt ut snyggingar/sötisar/haff mm dem senaste dagarna så i eftermiddag kommer MASSA!

Av Jackie - 10 maj 2012 18:01

Dagens bästis är min bästis Linnea:

 

Dagens sötaste tjej blev Rebecca:

 

Dagens snällaste blev 2 tjejer och 1 kille, 1:a bild är på Mikaela, 2:a bild på Wilma och 3:a bild på Isak:

 

 

 

Flest tjejer idag......imorgon kanske det det blir mer killar!!

Av Jackie - 9 maj 2012 15:44

I dag har jag gjort så att jag kommer skriva dagens haff, dagens sötnos och sånnt.

Här är Isak.....som har blivit utsedd till dagens haff eftersom han är singel, söt och älskad.....bild:

 

Här är dagens matte proffs som heter Joakim, han är bra på matte:

 

Och här har vi Lina som dagens sötaste tjej, söt, snäll och underbar:

 

Och min "syrra" Ellinor blev dagens bästa, hon var på på en speciell grej idag så jag saknade henne:

 

Och dagens fotbolls proffs är Ida, Josefine och Felicia. Bilder....Ida på 1, Josefine på 2 och Felicia på 3, 3 duktiga fotbolls spelare som alla är snälla och super:

 

 

 

Moa blev vald till dagens bästa kompis eftersom hon är snäll, söt och rar...bild på oss två:

 

Av Jackie - 8 maj 2012 17:15

Ja jag lägger ut dagens snyggingar nästan varje dag. Jag lägger ut tjejer och killar eftersom det var en kille som hette David som skrev mejl till mig om det. Så därför har jag både tjejer och killar som snyggingar. Men idag blir det bara killar eftersom det bara var tjejer igår.


Detta är min kompis Jocke:

 

Och det här är Simon:

 

Och till sist har vi han jag känner bäst, han heter Isak:
 

Presentation


Hej! Jag är en snäll tjej på 12 år! Jag älskar mode, fotboll och självklart mina underbara vänner!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om tidningen Julia? Jag gillar den men vad tycker ni?
 ass bra
 super dålig
 okej
 bra
 dålig
 bäst
 vet nt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards